Söndag / hurtbulle!

Idag vaknade jag och kände för att ta en tur ute, så jag satte på mig leggings shorts & peaktröjan and off we go (of i went..) Det var riktigt skönt men jag har en förmåga att springa alldeles för fort men det var skönt att kunna springa mitt i stan liksom alltid så mycket folk men nu var det nästan tomt utom i lekparken, och solen sken så det var en mysig morgonstart, kom hem snabbdusch eftersom mamma hade gjort i ordning söndagsfrukost och så kollade vi såklart på Eastenders. Nu sitter jag här ska göra mig iordning & åka till stan med Linn! :-) ingen shopping för min del.
Hoppas alla får en mysig söndag!

Pok!

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin blogg

2007-09-23 @ 12:30:32
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: riibecca

Josefin: tack så jätte mycket :) tyckte om din med!

2007-09-23 @ 21:38:04
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se