Tisdag

Hejhej, kom precis upp (glömde posta inlägget 25min för sedan, shame on me!!) har varit och handlat mat med mami min, vi såg sötaste lilla tjockisen som satt i bärselen hos sin mor hur söt som helst när jag log så sträckte han ut handen, lill plutt så söt och jag blir helt bebis-tokig! hihi
image281
Ikväll är det ialla fall Desperate Housewives  längtar galet, ska bli så kul att se vad som händer nu ..
kommer bli galen på att vänta till tisdagen efter och tisdagen efter det, som alltid.. haha
Var i skolan idag och det var skönt förutom mina otroligt kliande strumpbyxor, blev galen så vandra hem på lunchrasten (har 1timmes lunch varje dag) lyyyx! Menmen så bytte om mjukisar fick det bli så skönt så nu har jag tvättat upp strumpbyxorna båda två hoppas inte dom ska klia sen, tvättvattnet var grått jätte mycket färg kvar säkert medel för den delen!

Hoppas alla får en mysig kväll, ska mysa & titta på Desperata till det blir det 'äpplekaka & vaniljglass mumma*

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Härligt att DH är tillbaka..har längtat så :)

2007-09-20 @ 21:35:13
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se