Tisdag!

  • - Roligaste    Lil'mama - lipgloss!



Såg precis denna video, den är verkligen hur rolig som helst
den där killen är verkligen lik henne & hel skön värt en liten titt!
Nu ska jag bege mig av och äta frukost höll jag på och säga menade middag, men jag åt ingen frukost imorse hemma utan efter 2 lektioner idag så gick jag, alicia & elin till mc donalds frukostmenyn var borta så det blev små chickenburgers och en glass åt mig.. som en av ägarna sa: bra frukost tjejer! haha så härlig, dom var riktigt trevliga trots att dom knappt fått igång någonting där ALLS, ägarna eller "cheferna satt mitt imot vårat bord, dom måste suttit och små lyssnat på vårat samtal.

PUSSHEJ, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se