Söndag!

Har faktist varit en riktigt skön helg har jobbat, umgåtts med vänner fikat & bara slappat. Och det bästa av allt solen har varit framme idag varmt & skönt och i flera timmar också, man blir så glad att våren är påG nu.

Lördag - igår var jagi stan med Linn & hennes lillasyster vi "lunchade" gick lite på stan & kikade köpte inte med mig något hem ialla fall duktigt av mig. haha ehm sedan drog jag till café soda träffade bror, syster mfl. där som satt och fikade sen några tim tillbaka, sen var jag väl tvungen att dra lika snabbt skulle jobba så det har varit rätt slappt men fullt schema.

Söndag - idag var jag med k super mysigt as always vi kollade på film & umgicks jag kom inte ut dit förens kl. 16 för jag missade mitt första tåg & buss så ja då fick jag vänta 20 min sen på bussen ah krångligt det där. Men kom ialla fall ut dit levande satt i solen i 20 min inte fel det heller bara sitta och slappa! Kom hem för en timme sedan.

Bilder från i lördags på stan med tjejer
na!


love you girls!


Kommentarer
Postat av: martina

fina bilder:)

2008-04-22 @ 21:13:59
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: Rebeccas

Maritna: Javisst, linn är duktiga på att fota :D hihi

2008-04-22 @ 22:03:10
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se