Helgen;


Lördag - Var med Tove, Jen,  Bonnie, Felicia & Emelie vi gick ner för att kolla på The voice 08' vilket var ett riktigt fiasko alldeles för mycke folk alla skulle ta sig fram så inte stod man still utan man åkte runt överallt blev riktigt förbannad tillslut, så vi drog oss iväg för att käka middag & sedan vänta in lite folk istället njöt vi av Viva Sthlms flak/tåg som åkte fram o tillbaka kring Sergel & Hamngatan.  Så det var helt okej endå.

Kvällen - Sen på kvällen kom Lina, min mor & min syster in till stan möttes upp vid Gallerian och gick sedan ner till Gustav Adolfstorg vid Café Opra där var det drag dom hade anordnat VIVA STHLM där nere, där var det drag om man så ville själv. Dansade från 22.00 - 00.30 så jag var helt slut efteråt, dansa runt med lite okända människor men sånt är alltid kul om inte ens eget sällksap är så på som jag alltid är. Varför skämmas liksom? Så det var riktigt najs ialla fall, tack för en härlig kväll!

1-2. Damerna dansa runt tillsammans mitt i gatan, bästa!
3. Han skulle upp och dansa på lyktstolpen som gick sönder. haha
4. Vackra Barbados flaggan på vift, genom staden.

Bilder från Scenen nedanför, fick jag zooma in så dom blev väl sådär.




Sista bilden på oss ladies.

Jag, Storasyster Nath & Loojna.

Kommentarer
Postat av: janna

sv: jo men dom är helt galna.. <3

2008-08-18 @ 20:11:25
URL: http://jaays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se