Kockkläder & lite till

Igår fick vi använda våra kockkläder första gången dom är fan sköna & vi hade lektion i knivteknik fick lära oss tärna & skära på olika sett det ska vi fortsätta med idag börjar 10.40 så måste göra mig i ordning men sparar  tid för idag ska jag inte ha något smink för mitt ansikte har börjat bli torrt, tror att det är luften i skolan som är dålig de är kvavt & instängt tyvärr så fårse hur länge jag pallar det. Annars är allt bra ska bara se till att få med mig extra tröjor att ha under kock rocken som ska ligga i mitt skåp i skolan.Nej nu måste jag lyfta på mig & fixa här hemma innan jag åker. Kan hända att det kommer en liten bild på mig i kockkläder senare ;)  Have  a nice day everyone, besobeso!


Gammal bild från i våras.

Kommentarer
Postat av: Frida <3

så kul att du går hotell och restaurang. Det är rolig utbildning:)ta hand om dig:)

2008-09-23 @ 16:50:35
URL: http://dalow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se