Brides hair!

Där är mina favoriter ur det där ihopklippta bild collaget jag hittade.

Det lär inte bli speciellt svårt att göra mosters brudfrisyr om hon vill ha någon av frisyrerna på  dem 2 första bilderna då det är utsläppt och bara lockat med några få spännen för sammanhållning av frisyren och sen för det andra så lärde Paulina mig att göra en enklare brudupstättning när jag extra jobbade på "morfars" salong i sommras för det var en tjej som skulle gifta sig som fixade sitt hår hos oss. Snart ska jag in igen på salongen för Paulina ska till Chile så ska hjälpa morfar i salongen under jullovet,trevligt sällskap & lite extra cash inte fel ;D saknar att vara hos dem.

Kommentarer
Postat av: Ida



Kan du göra hårförlängningar oxå?? =)

intresserad

2008-12-16 @ 20:34:01
URL: http://idizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se