bröllop nummer 3, 2008

Nu ska jag snart på mitt 3:edje bröllop i år, det andra bröllopet serverade vi på och det första var jag solist på.  Det tredje jag ska på är min mosters bröllop  nu i December om cirka 2 veckor ska dem gifta sig i uppsala, jag ska göra brudfrisyren på min moster, lockigt är allt jag vet sen får vi klura lite tillsammans om hon inte bestämt sig för hur hon vill ha det tror vi ska prova lite frisyrer senare inpå när hon fixat håret hos frisören. Och sen ska jag & syster fotografera under vigsel och bröllopsfesten med deras systemkameror. Ska bli väldigt kul ialla fall. ;D  Har snart gjort något inom alla områden, solist, servitris, "fotograf" & hårstylist. Nu ska jag lägga mig och kolla på film, besobeso godnatt!

Lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se