Mitt år 2008!

Mitt 2008 började med att...

Januari:
image387
4 januari fyllde syster 18år, och vi hade överasskningskalas helgen efter.

image373
Och i Januari såg två ögonstenar dagsljus, vickis & biancas söner.
(bianca på bilden, så  vacker!)


21 januari fyllde jag 16år, tack för finsång i skolan tjejer! - fick massa fina paket.

Februari:
15-18 Februari Valde gymnasieum sista dagen var den 15, men sidan laggade så man fick 3 dagar till. Den 18 valde jag Hotell-Restaurang,- Konditor,  Omvårdnad på två olika ställen.

image371
Mellan den 15-17 hade jag & Linn girlsdinner first, sedan hemmamys & jag blev kvar där 2 nätter till. Super mysigt, så som vi alltid gör träffa alla tjejerna, drog på fest & hade hur kul som helst.


Mars:
image420
6 mars fyllde loojna(hååren) 17år, det firade med tjejmiddag & parteej!

16 mars var det en hel del födelsedagar Kusinen i Florida fyllde år, 
Mormors systers man fyller 90 år´så vi var med och firade det.  Och Karlic fyllde 17år.

 Maj:

Letade balklänning som en galning hela månaden ett par veckor senare i juni..
- Planerade balen för fullt var med i balkommittén, vilket jag nu inser att det passar mig perfekt. haha



29 Maj fyllde Linn 17år, och det firades också med barbietema (klicka här för fler bilder).


31 Maj var kära Nina här och provsminkade mig inför balen, världens bästa!

Juni:

2 juni åkte jag & mamma in köpte min underbara tyllklänning  i rosa från SALT, fann den äntligen!


3 juni hade vi balen som blev en väldigt lyckad middag mindre lyckad kväll haha..
Nina sminkade mig & Linn fixade mitt hår, tack igen! ;D blev otroligt fin.


10 juni gick vi ut nian helt galet snabbt det gick.. Jag och min mentor, säger hejdå.



Midsommarafton 2008, ute i rönninge hos moster & sedan träffa vi massa folk hos
brorsans kusin, kvällen slutade sådär för min del.

Juli:


15 Juli fikad med elin..  då det var 1 månad sedan vi sågs.


Massa grillkvällar hade vi också, sol & bad förstås.
Jobbade hela juli & början av augusti i frisörsalongen.

Augusti:
Klicka f�r att st�nga bilden
080808 Klicka där för mer bilder från kvällen, vi hade världens härligaste kväll tillsammans tjejer!


17 augusti VIVA STHLM, galet najs!


 

Började Stockholms Hotell- & Restaurangs skola 22 Augusti.

September:
Klicka f�r att st�nga bilden
Bröllop 6/9, solist på sofias mammas bröllop. Länken till sången.


25 fyllde mamma år, så vi firade med god mat & tårta.

Oktober:

4 oktober servitriser på bröllopsfest i haninge.

November:
Blev stolt faster till en liten prins, världens sötaste!

December:

5 december var vi och såg  Choice Of Colors Pt.4 - nPilo! syster & hennes man.

21 december bröllop i uppsala,  mosters bröllop! - bilder kommer senare.
 Även Mormors födelsedag hon fyllde hela 79 år nästa år 80 galet ju!  Och storebrors födelsedag han fyllde 21.

24 december julafton .. Idag är det nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se