don't tell its a secret!

Igår hann jag inte skriva somnade 03.30 .. Vi hade gäster från 15.00-23.00 någon gång.
Det var överrasknings "fika" (först som övergick till middag & kvällfika) för storasyster som fyllde 18 år 4:e Jan. Jag tyckte att hon skulle komma ihåg helgen/ dagen hon fyllde arton speciellt så pratade jag & mami ihop oss om att överraska henne så Sandra höll henne ute medan alla kom till oss och kära Linn och Lina som kom efter varandra, hjälpte till med allt från att vispa grädde till tårtorna & blåsa ballonger. När allt var klart såg jag hissen åka ner sen kom den upp stod o kolla i kikhålet där ser jag dom kliva ut och alla stod tysta öppnade dörren och vi började sjunga där står hon chockad som aldrig förr hade inte anat någonting. Det var lite kul att man kan vara så lättlurad & mest av allt inte misstänka någonting?..Tur var väl det ialla fall.
Började med att skåla med bubbel Asti CINZANO och sen in på första tårtan sen singstar någon timme höll vi ialla fall på, sen åt vi middag runt 18 och sen hade lekte vi "foto studio" haha, sist mer tårta daimtårta med maräng bottnar mumma. - Naturligtvis massa skratt och att bara njuta av varandras sällskap.



image359
(Gammal bild från mamis födelsedag. På tårtan vi gjorde en lång panna med tårtbotten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se