Fredag - Lördag

Igår var jag i skolan sen kl. 15 träffade jag Siri & så gick vi till fiket och så kom Alice också, jätte kul att träffa er tjejer! Siri har jag känt sen typ blöjan? så känns det ialla fall nej men sen vi var 3-4år ungefär. Vi har inte sätts sen någon gång i sommars, shame on us! Men vi var ialla fall o fikade på Café Fåtöljen, självklart blev det kyckling sallad med fetaost röra. Sen satt vi där och babblade några timmar senare gick jag & Alice upp till Götgatan & provade kläder hon köpte ett par jeans på Gina Tricot som jag också ska köpa.

image302














Idag tror jag faktiskt  att jag ska köpa jeansen från Gina Tricot 500kr inte så mycket och så ska jag köpa varmare leggings & skor tygskor tror jag det blir och ett par handskar från Belle har pengar kvar där från ett gammalt köp som blev ett tillgodo kvitto. Så nu måste jag göra mig i ordning ska nog möta Lina snart!
Ha en bra dag!  *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se