Löshår - Hårförlängningar !

image377
Här ser ni själva vilket som hållt sig bäst i mer än 3-4dagar.
Bilder: Privata!

Löshårs tjat: Jag föredrar helt klart KILIMANJARO som ligger en bit upp på Drottning gatan 73 man svänger in till Barnhusgatan 2, vänster håll när man kommit upp en bit förbi PUB huset osv när man är uppe vid Sandys - 7-eleven. (För vidare beskrivning av väg - öppettider, Skriv!) Dom har billigare & bättre kvalitet på sitt hår personalen är trevlig och duktiga som få dom bryr sig om kundens åsikt kring håret om man vill ha mörkare eller ljusare kanske slingor osv. kan välja - anpassa vilket hår som ser bäst ut efter ditt hår. Dom tar fram paket och håller intill ditt eget hår så du kan se i spegel själv hur det kommer att se ut.

Folk går till Tajmahal som ligger en bit upp men jag tycker inte dom har samma service, dom har inte bra priser för att sälja så dålig kvalitet på håret & jag upplever bara att dom slänger fram ett paket hår och så får man betala? Jag lär få kritik för detta inlägg men ni kan ju prova själva och jämföra priser & servicen.

(Dom gör hårförlängningar billigare än dom flesta salonger & andra ställen)

image376

Tycker clips on är ett bra och enkelt sätt att kunna variera frisyren.

Kommentarer
Postat av: Marie

Rebecca- tack så mkt :)
kul att du kommenterade..
Märket på min kamera e typ Olympus :)

2008-01-13 @ 23:27:09
URL: http://mariereling.blogg.se
Postat av: hanna

jag var med min vän på kilemanjaro och köpte löshår, de var jätte trevliga och hjälpte en verkligen, ska dit nu i slutet av månaden och köpa löshår till mig själv :) har hört att taj mahal är jätte otrevliga jag med :/

2008-01-15 @ 16:49:59
URL: http://cherryraiin.blogg.se
Postat av: Lissy

Hej! En fråga, har Kilmanjaro en hemsida? Har googlat men ej hittat nått! Tacksam för svar!

2011-06-14 @ 22:33:24
URL: http://www.lissy.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se