Nyvaken - Lördag lunchtid.

Vaknade precis man får inte sova ifred, visst klockan är 12.40 nu men jag behöver min sömn jag aldrig får pga. skrikande barn på gården (jag avgudar barn) men inte när dom stör min sömn som alltid värkar hända.+ feber på köpet gör inte saken bättre så nu passa jag på att sova ut utan barn & feber. haha
Hoppas alla mår bra, det är lördag idag vad ska man hitta på?


Där syns ett av mina 5 nya hårband som jag köpte på Glitter det var 75% rabbat så blev tvungen det var i Kista Centrum. Sen köpte jag också skor i stan glömde jag att skriva hittar aldrig några stövlar utan klack vill ha flats men nu fick det bli med pytteliten klack ialla fall från Din sko, kan visa upp dom senare. (Detta var förra helgen)
image386

Nu ska jag ta mig frukost & läsa i min skolbok Anne Franks dagbok blev mitt val,
fanns redan 4 ut plockade att välja mellan.

Beso beso, Adios! - I'm a Birthday girl in three days!! woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se