Victoria's Secret Fashion Show (2007) - Seal Performs!



Bjuder på denna istället och tackar för mig bilder kommer imorgon istället orkar inte markera alla jag vill lägga upp just nu är helt slut, ska föröska köpa photoshop imorgon annars får jag önska mig det. :) Sista lediga dagen imorgon (månag) känns trist men lika bra get on with it boring schooldays men sånt är livet såånt är livet! Skriver kanske när jag vaknar? Annars när jag är hemma från läkarbesöket drar hem imellan sen ska jag ialla fall träffa Elin runt lunchtid då kan vi bruncha om vi ska på fåtöljen annars blir det nog donken.

*Godnatt & Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se