Frisör mitt blivande yrke?

Är det mitt blivande yrke, nja skulle inte tro det men det skulle väl funka om inget annat gör det. Då är det bara att tänka why not. Skulle allt gå, Idag vaknade jag av att mamma kom in & sa att Roddy ( "min morfar") behövde hjälp för att han var helt ensam i salongen. Självklart klev jag upp åt frukost softa en stund och fixade mig, sprang iväg till salongen i regnet. Om han sken som en sol när jag sa att jag skulle hjälpa till hela dagen, bättre man än honom finns inte det kan jag svära på! Vi hade 5-6 kunder skulle jag  gissa på? Mycket slit men det är så trevligt i hans sällskap på salongen så det är absolut värt det.


Denna gamla bild passar väl fint i dagens tråkväder.

Kommentarer
Postat av: martina

ja vi hade det jätte bra! :) jo man behöver komma ifrån sthlm ibland.



ja ville bli frisör men det blev andra planer med livet istället.

2008-07-07 @ 20:20:57
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se