Morning!

Nu sitter jag & sjunger för full hals har ätit lite yoggi tagit min första tablett som igentligen skulle varit min andra idag så får ta en sent inatt runt 3 tiden eller extremt tidigt typ 6 på morgonen måste vara 4 timmar imellan, förjävligt. Menmen tänkte bjuda på denna fina bild som min storebrors kusin tagit på mig & min storasyster för ett par veckor sedan när vi var på grillmys hos brorsan, som vi måste göra om var riktigt härligt! Och för att syster åker iväg imorgon i ett par dagar hoppas ni får galet kul på festivalen!


Jag & syster för ett par veckor sedan på grillkväll hos storebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se