Torsdag Shopping & Fika

Först idag var jag som sagt på stan med Linn & Sarah vi fikade åt toast på Waynes Coffe mums. Rekomenderas! Sen efter några timmar i stan mötte jag Sofia i min klass så gick vi och fixa hennes skor blev så sur på hon i kassan men jag höll mig från att säga något. Jag är alltid rätt glapp i käften när det kommer till kundens rätt ja! Nej men sen gick vi lite på Götgatan, hon köpte varm choklad sen drog vi hem till Sofia myste där hemma ett tag som i måndags då vi köpte bullar och tjocka oss, sen pallra jag mig hem käka middag nu sitter jag här ska fota dagens köp också är nöjd med det jag fick med mig!

image428
(Jag heter sofia i mellannamn) Sofia & Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se