Underbar helg med solsken!

Hello, kunde inte blivit bättre solsken varje dag värmen får en på sånt underbart humör älskar det så! Helgen blev bra ialla fall fredagen träffa mycker roligt & trevligt folk, de va najs. Det slutade med att alla drog utom jag & Sarah sen 20 min senare skiljdes vi åt, vi med.. Då mötte jag annat folk fortfarande nere i tanto. Men det vart bra för min del som sagt, även fast vi skulle grilla och annat skoj tillsammans nere i tanto synd att alla drog, utom jag & Sarah men är glad att jag chansade med att stanna kvar.

Lördag var soft till en början under kvällen tills vi inte hade något alls och göra grabbar ni är körigare än mina brudar, haha .. Var i stan ett tag innan jag åkte mot Bergshamra där grabbarna befann sig. Handlade en underbar topp ska lägga upp bilder sen det är ifrån favoriten Gina. Annars idag så ska jag bara städa och plugga klart, skicka in arbeten som måste in. Typiskt för mig när det är så härligt väder ute.

Bild - Privat!
Blicka ut över Tanto lunden!
Bild - Privat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se