festande/shopping 14-15nov

Träffade Linn direkt efter skolan hon kom till gullmars och så åkte vi till stan och shoppade för min del blev det en hårfärg och sedan åkte vi hem. Och bestämde oss för att gå på fest senare på kvällen så jag drog hem lite snabbt, hann inte ens äta middag om jag skulle hinna med snabbbussen, jag slängde ner några outfits till kvällen och annat nödvändigt.
Sedan skynda jag mig iväg til snabbbussen i gullmarsplan, kom ut till Linn så fixade vi oss inför kvällen såklart med hög musik som vi alltid gör, bästa! Sedan åkte vi runt 21 tiden och mötte tjejerna i Brandbergens C efter det gick vi upp till en fest vilket var riktigt trevligt, massa härligt folk träffa man där ialla fall så det var kul! Sedan drog vi vidare 4 minuter bort bodde deras andra killpolare så vi  stanna där tills 01.30 tror jag klockan var sedan vandra vi runt träffa lite folk och sedan bar det av hemåt sov jätte dåligt den natten och vaknade 08.00 typ kändes inte speciellt kul men sånt är livet sen var det lördag morgon & jag åkte hem sen gick jag & syster på stan, shoppade lite kläder för min del blev det en overzise tröja från Bikbok älskar den!

 
 ♦ Helgens shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se