stöpteljus i rönninge 22 nov.

Hello, idag var vi ute hos moster och stöpte ljus med hennes man som var den kunniga av oss alla. Det var kul men slitigt ska visa våra egna ljus sedan när vi satt dem i ljusstakarna :) Vi kom dit runt 13.40 kom hem ca. 20.00 så är rätt trött nu vi fikade med lussebullar, thé, pepparkakor och min äppelkaka som jag bakat åt ingen lussebulle eller pepparkaka det var lite för tidigt för min del vill vänta lite annars tröttnar man ju så snabbt. Enligt mig ialla fall. Nu sitter jag hemma orkade inte hitta på något ikväll skulle träffat loojna och dragit på någon fest men kände inte alls för det så det fick bli en hemmakväll ska snart kolla på film & sedan sova. Besobeso!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se