Varm & kallkök, 12nov08

Idag vart de till att vakna lite innan klockan 06 imorse och var i skolan i tid, äntligen lite flyt fick springa ner för trappan vid t-banan eftersom jag trodde tåget gått redan men så var det 1minut försenat så hörde jag mot hagsätra i högtalaren så sprang in i första vagnen trångt och härligt sådär på morgonen att folk inte kan flytta sig så man kan å till nästa dörr öppning ialla fall irriterande. Så gick upp och bytte om, på matlagningen hade vi både varm & kallkök det blev Sjömansbiff  till varmrätt och efterätt blev det Pannacotta med passionsfrukt riktigt gott vart det, ska göra efterätten hemma idag eller på fredag.. fan vad jag bakar och har mig. Tycker kallkök är lite roligare.
Nu sitter jag här hemma och ska plugga lite matte tills på fredag och orden vi fått i läxa tills imorgon. Senare ska jag nog träffa vicki som det var bestämt annars får det bli i helgen kanske.  Besobeso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se