Bröllop 6/9, solist.

I lördags 6/9, var det äntligen dags för bröllopet som vi väntat.. Redan i våras frågade Sofias mamma om jag ville sjunga på deras bröllop, självklart tacka jag ja till det! Och det skulle ordnas så jag fick provsjunga innan men det blev samma dag som dom hade sin vigsel så fick öva ca. 6-8 minuter innan fast jag skulle fått en halvtimme eftersom det var dop innan som drog ut på tiden så fick jag öva snabbt innan vigseln, galet nervöst var det! Men det gick så bra så, är super nöjd med min sång & vigseln var jätte fin!  Vilken klänning hennes mamma hade, den var helt underbar!


Sofia & jag på bröllopsmiddagen, Bonnie ville inte vara med.

 - Kommer fler bilder senare, och hoppas jag kan ändra ljuset på mina för dom blev jätte mörka och röda ögon aja, fast jag fixade med inställningarna tid att köpa en systemkamera & ny dator? Jatack! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se