sjuk & stressad

Många känslor som far runt hos mig för tillfället, är överdrivet stressad just nu fast jag legat hemma snart en vecka känner jag av det. Blir aldrig tillräckligt avslappnad . Och jag är fortfarande sjuk imorgon har det gått en vecka börjar tröttna på att ligga hemma o göra ingenting.. Imorgon blir det visit till läkaren antagligen lite blodprov & sånt, men det är jag ju ändå van vid så spelar mig ingen roll. Hoppas på att få någon medicin så jag blir pigg åtminstone. I'll see whats up tomorrow then.

Får skriva senare under veckan, nu ska jag lägga mig på soffan ett tag.

Kommentarer
Postat av: Frida <3

krya på dig gumman! Kanske fattas någon vitamin i kroppen? Hoppas läkaren hittar en lösning så du mår bättre. take care puss

2008-09-30 @ 16:22:43
URL: http://dalow.blogg.se/
Postat av: Martina

hej va ett tag sen! jobbigt att känna sådär ja e i samma period.

kan va järn? d trodde dom att d va på mig och då förklara hon att järn tabletter man köper recepsfritt e d inte så mycket järn i så om man behöver järn ska man ta järn tabletter på recept.

sen fick ja tips av en förälder att på hälsokost kan man köpa något tillskott med blåbär + kombinera det med rätt kost och äta ofta och hon har fått mycke mer ork och känner sig piggare.



vad det än är så får du krya på dig! kram från oss

2008-10-05 @ 11:16:48
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se