160209 - Hårinpackning & 2-rätters meny

Nu ska jag tvätta ur min hårinpackning har haft i den lite vääl länge, sen så ska jag fixa ihop recept, prislista för en två rätters meny som vi fått i uppgift förrförra veckan till denna fredag. Har några ideér så det blir säkert bra lägger upp den här sen. ;D Viska även tilllaga denna meny senare på kommande lektioner om han är nöjd med ens meny. Ska bli spännande hoppas man prickar in rätt så han blir nöjd tar mamma till hjälp också hon kan matlagning hon, kan säga att det är absolut från henne jag fått mitt matlagnings intresse! Älskar att skapa nya maträtter varje dag, lära oss nya saker & knep i köket. Men vi hörs imorgon guys, nu ska systra mi ha datorn. Ciaao, beso!

Lutar åt denna efterätt..  Mums!



-Therese Bikinin kommer från H&M :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se