190209 - middag - pancakes!

Hello agian! Gårdagen var verkligen en lyckad dag, var som sagt hos Ida på Makeup Institute som ligger  vid Odenplan hon var  verkligen trevlig & jätte gullig, måste säga att hon var jätteduktig på sminkning vart hel nöjd hon har inte ens hållt på speciellt länge, hon började kursen rätt så nydligen. Hon gjorde en dags makeup med guld nyanser & sedan en kvälls makeup med rosa, lila & mörkblå nyanser super snyggt blev det! Mer bilder på sminkningen kommer senare. Och alla fina bilder som jag och linn fick ihop igår, dom blev verkligen sååå bra är så nöjd! Nu har jag ialla fall gjort klart min meny som ska lämnas in imorgon, meny, recept och inköpslista allt utskrivet ockå. Good job Rebecca! haha ..

Idag lagade vi marockansk kyckling med bulgur vart super gott. Ska nog göra det hemma snart så mamma får smaka hon lär gilla det, alltid kul med nya maträtter hemma. Vi fick ialla fall sluta lite mer än 1 timme tidigare idag, vilket var super skönt var helt slut idag.  Nu börjar det bli dags för middag ska laga pancakes tänkte jag,  sugen på något sött så varför inte göra något sött till middag? Smart drag.  Pusspuss så länge!
- ska be syster köpa drottningsylt det är något jag varit sugen på väldigt mycket senaste tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se