210209 - ingen present.. bring flowers!

Hello, fick inte tag på något fint alls som skrek Z's namn så vi har beslutat oss för att blommor får duga fint alltd tanken som räknas right? Nu ska vi käka lite för är vråålhungrig här hemma. Sedan vid 8 ska vi börja dra oss. hoppas ni har en trevlig kväll lovar att bilder kommer upp här imorgon ;D  Kameran är med & laddad. Besobeso! kanske bloggar sen med kvällens outfit annars kommer den imorgon!

Vi hjälper dig med att förmedla dina känslor. Låt blommorna tala för dig!

Antal:
1 - Du är mitt allt
2 - Låt oss resa bort tillsammans
3 - När får jag träffa dig igen?
4 - Jag ser upp till dig och är dig tacksam
5 - Jag gör vad som helst för dig
6 - Jag tvivlar på ditt ord


7 - Jag älskar dig
8 - Jag förblir dig trogen intill döden
9 - Jag vill vara ensam med dig
10 - Vill du gifta dig med mig?


Färger:
Röd: Kärlek, blygsamhet, häftighet
Vit: Renhet, uppriktighet, oskuld, ljus
Gul: Ära, vänskap
Blå: Vishet, fromhet, ärlighet, evighet, trohet
Lila: Hög värdighet
Rosa: Ömhet, ungdom, kärlek
Grön : Hopp, skydd


Kommentarer
Postat av: Mercedes

Naw taxk så mkt sötunge! :*** älskar din design!

2009-02-22 @ 05:05:30
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se