200109 - tuesday, prinsesstårta

Hello there! Nu är man vaken & ska äta frukost sedan fixa sig inför ännu en sen skoldag idag går vi sent, kom på att SHIT jag går ju sent på fredag också så ska försöka lägga upp en plan på hur jag ska lösa allt så det är klart att det är fixat i lokalen och klart så man slipper göra det med och jag bara kan göra den sista dekorationen av tårtorna när jag kommer hem och duscha fixa mig slutar halv 5, tänkte sätta tiden 19.30 för gästerna det borde nog gå fint. Sitter å söker på om det funkar att göra tårtan några timmar innan ..
(Kan man göra dem vid kl.11.30 om det bara är marsánsås, grädde & jordgubbssylt/hallonsylt på tårtan?) 

Bild lånad.

Skriver senare ska snart iväg till school! besobeso!


Kommentarer
Postat av: Linn

DU ÄR SÅÅ SNYGG MIN ÄLSKLING! <33

2009-01-20 @ 18:00:18
URL: http://linnireneforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se