23019 - Friday it is!

Eftersom jag fyller 17 så kommer det bli min sista fest hemma får ha middag nästa år dock eftersom inte alla mina brudar är 18 då men, fyller ju 18 nästa år så då blir det utgång så detta år blir det partääj i lokalen för min del fyller på onsdag & ska börja fixa nu för på fredag är det dags. Ska baka tårta själv tänkte jag antingligen prinsesstårta  & göra rulltårta kanske något mer om jag orkar så ska ialla fall handla allt på ons-tors & baka det mesta under torsdagkväll. Det lär bli galet najs.. Kolla in den här tårtan jenjen tycker jag skulle göra den .. haha  ;D


Bilden är lånad & länkad till tillverkarn av denna tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se