280109 - fadersfigur

Hello, har bloggtorka ingen ork att blogga helt enkelt när jag har det ska jag lägga upp bilderna från min födelsedags fest 1år kvar till frihet eller något nej men tills 18 såklart då jag får styra mitt liv själv, är hel nöjd med hur allt är nu har alltid min familj bakom mig ni är bäst! ♥   

- Är helt paff nu har en vecka gått och du ringde på min födelsedag, frågar mig själv om någon påminnde dig storasyster eller min kusin som bor i florida kanske? .. För du minns aldrig, aldrigaldrig våra födelsedagar vilket jag inte tror nu heller, hur gammal var jag sist du ringde o gratta mig i huvudtaget? 5-6år eller, det är sorligt..

Men ni får ha de bäst tills dess babes, ska bädda min säng nu & kolla på lite mer Run's House har ni inte sett det så checka deras serie på MTV  dom rockar som fan alltså kan inte sluta garva åt ett visst klipp its sick, their so funny! ;D besobeso!


sann kärlek

 bild;lånad.

Kommentarer
Postat av: Ida

Heej gumman! Ett år går fort gumman, snart är du 18! Önska jag var så ung! haha =)

Aa, men de är bra att träna, men fan vad jobbigt det är! Aa men det gör du rätt i, körkort är fan jävligt bra att ha! Kram på dig!!

2009-01-29 @ 09:47:32
URL: http://idizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se