Imorgon gäller det!

Godkväll, nu har jag bakat grunden till mina prinsesstårtor det kommer bli super bra! ;D  hoppas att det räcker bara kanske ska baka en extra fårse om jag slänger ihop en imorgon innan jag drar till skolan eller nu? .. Ska fundera lite till. Just nu pumpar jag musik och planerar min outfit till kvällen, fårse vad jag kommer fram till fick mina skor som jag ville ha i födelsedags present föresten men dom var INTE bekväma så ska byta dem imorgon om jag hinner eller så gör jag det senare.. lördag ska jag jobba så lär inte blogga då under dagen! .. Bloggar lite mer imorgon om jag hinner lovar massvis med bilder ialla fall kameran är laddad! Besobeso! - Trevlig helg!


- Tack tina för lösen! :) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se