Min önskelista;

Denna vackra sko kommer från bianco har önskat mig dem i svart står högst upp.

Ett par mysiga tofflor från Sheperds.


Önskar mig även lite nya prylar till mitt rum, hoppas du ser detta mamma! haha

Allt ifrån Ikea, give it to me baby!


Väntar fortfarande på en ny säng mamma *blinkblink*


Drömmer lite  om att få hem dessa skor & plagg nedanför det får dock vänta.


Ett riktig party sandalett  från halens.


Vacker vit lacksko från också från halens.  ..  Yes jag älskar skor!



Önskar jag kunde få dessa jeans  från forever21 men det får vänta tills vi är i NY kanske ..
Eller om syster kan skicka dem och typ hundra saker till från det märket. Någon som vet om det finns liknade i Sthlm eller annan sida?

Kommentarer
Postat av: erika

shepherds tofflor är underbara- jag bor i dom när dte är kallt :) den sängen du visade hade vi förut- livsfarlig med de vassa kanterna- gör så ont när man råkar slå i en fot eller smalbenen...

2009-01-20 @ 23:42:26
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: REBECCAS

SV till Erika: Okej, ja dem tofflorna får det bli sedan ;D Ajdå får kolla vidare på en annan säng har inte riktigt bestämt mig. tack för varningen! :)

Hoppas du har en fin dag!

2009-01-21 @ 13:33:03
URL: http://riibeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se