Update: tors-fre 8-9 januari.

Torsdag;
Hello, i förrgår var jag ute på stan hela dagen med Saris min vän, därav ingen bloggning! Vi åkte till Forum Nacka för att shoppa inomhus skönt, fikade gjorde vi också.. Ska visa vad jag shoppade senare. I skolan den dagen hade vi bara matlagning vi lagade Crepes med skink/svamp stuvning som vi fyllde dem med,  potatis & purjolökssoppa också eftersom vi har repititon så gick det snabbt & vi kom iväg i god tid för shoppingen.
 


Fredagen; Startade med årets första mattelektion vilket ledde till att vi var helt ofokuserade på det vi skulle göra.. Men det jobbar jag igen snabbt i helgen+ att jag ligger lite före så det är lungt för min del sa läraren så det är najs! Sen hade vi matlagning sista lektionen vi var bara 5 brudar på matten (varav en bara har matte med oss) och då var vi 4 bara jag & saris kom dit & en av killarna dök upp också vi lagade fisk och skaldjursgryta med saffran, länkar soppan ovan strax ska bara fixa receptet, vi slutade ganska sent eftersom han hade beställt mat för hela klassen och vi var inte ens halva klassen igår på matlagningen men det var bara att jobba på. Efter det gick jag & Sara  på götgatan och hon handlade några plagg hon lagt undan dagen innan. Sedan drog jag hemåt bakade den där goda pajen vi bakade hos syster i måndags men gjorde min egna variant blev nästan godare! Ja såg såklart Lets dance eftersom jag var hemma katastrof fan, dem bästa vrar Definitivt Laila, sen Mojje & Magdalena på delad andra plats kan inte rktigt bestämma mig. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se