7 maj - Shopping tur med Linnita!


Jag provade lite kläder & skor inne på H&M.


Super sköna skor, dom ska bli mina.


ja som texten lyder..  Jag som älskar skor, det var ju toppen!


Espresso house it is! ;D

Bjuder på dessa nu , hinner nog inte blogga så mycket mer ska packa mina sista prylar och sedan duscha snabbt åka till skolan ha lektioner fram till 15 hoppas jag bara, kanske möta linn och få låna hennes kavaj någonstans & annars stan en snabbis om jag hinner. Hoppas det ialla fall! För vi åker ju till gävle nu i helgen vi ska på dop där som jag skrev tidigare och vi kommer hem på söndag. :) Ni vet var ni når mig babes. Besobeso, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se