27/3 - Körslaget

Idag skulle vi på körslaget.. jag mådde inge bra igår så blev ingen utgång med elin heller. Att allt ska krångla hela tiden, förra helgen förkylning, nu krånglar min mage. Tipptopp va? Sånt man får ta antar jag. Ialla fall så skulle jag, pojken och några fler från hans familj på körslaget ikväll, dom andra åkte såklart. Men jag blev hemma magen krånglar ju så mycket hela tiden har bara ont hela tiden! ://  Hejar på Team Picasso :D
Ikväll kör dom:
1.Team Picasso
Musik: Proud Mary/Tina Turner
Körslaget 2010 Foto:Linus Hallsénius/TV4
Har höga förväntingar, synd att inte vara på plats bara.  Hade varit lite bättre såklart. NU ska mamma slänga ihop sockerkaka mumma, sitter o dricker nyponsoppa och slappar. Ska skriva klart mitt Engelska arbete också, de ska ju in på måndag och sedan hygien och livsmedels uppfgifterna. ( Undra om jag pallar allt.. ) Tråk!

Kommentarer
Postat av: Vicky

haha Vad härligt! lyllos dig säger jag bara, jag får trängas med alla hemsysslors städförråd.. asså blir galen!! måste flytta ut snart igen ..

Så jag e riktigt avis <3

2010-03-29 @ 17:25:44
URL: http://parentlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se