Canada - mitt rum

Här bodde jag i Canada i Anns fina hus! :D är så kär i hennes hus, vill köpa det och flytta till Calgary!!
Typ kingsize bed, galet skön!
fick rätt dåliga bilder, men där bodde jag ialla fall i detta överdrivet stora rum med walk in closet.
Ett rum av ungefär 9 rum, egentligen 8 men ett av sovrummen på Övervåningen var som en mini lägenhet med sovdel, vardagsrum och ett flott badrum, sjukt fint!
övervåningen, fanns det totalt 3 sovrum, två badrum och kanske 3  mindre klädkammare och en riktig walk in closet.
Bottenvåningen, sovrum med klädkammare, badrum med mini SPA och ett allrum.+ matförrådet.
Entreplan var det matsals del+ lounge, sen i rummet intill låg köket, det riktiga vardagsrummet, tvättstuga, gäst WC & sen garaget, bara på den här våningen fanns 2 klädkammare. haha rekord i klädkammare tror jag. ;D
ÄR ialla fall totally in love with the house! Ska se om jag får tag på riktiga bilder sen:D

Kommentarer
Postat av: Vicky

älska stora garderooober :D<3<3<3

2010-03-28 @ 21:47:54
URL: http://parentlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se